duminică, 6 noiembrie 2011

Tu mergi la un salon de masaj?

salon de masaj


Dupa cum constatam majoritatea pe propria piele, viata parca este din ce in ce mai agitata si stresul face parte din cotidian. La serviciu avem o multime de activitati pe care de multe ori nu reusim sa le termina in timpul programului, clienti sau parteneri de afaceri care ne cer imposibilul sau nu sunt capabili sa inteleaga ceea ce le spui si oferi, acasa femeia are si ea pretentiile ei, daca ai copii mici cand ajungi acasa mai ai o alta activitate care te solicita (unii daca stau cu coilul doar 1-2 ore pe zi spun ca pretrecerea timpului cu copii este relaxanta), ratele de la banci te streseaza si ele.
Si parca uneori simtim nevoie de o relaxare, eu am ales sa merg saptamanal la un salon de masaj (si nu este masaj erotic), unde sunt am parte de unmasaj profesionist, si dupa ce ies de la salonul de masaj simt ca am lasat acolo o parte din stres si grijile cumulate in timpul saptamanii, si astfel sunt capabil sa fac fata cu brio stresului zilnic.
Voi ati fost la un salon de masaj? De ce nu o faceti?
Eu personal nu am fost niciodata la un salon de masaj erotic si nici nu o sa merg prea curand, pentru mine asta ar fi echivalentul cu mersul la un bordel, si nu merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu